Марія Ліоненко

Буський заклад загальної середньої освіти - Гімназія імені Євгена Петрушевича
при Львівському національному університеті
імені Івана Франка Буської міської ради
 

Публікації та висупи на Всеукраїнських і Міжнародних конференціях

  1. Lionenko, M. and Huzar, O. 2023. Synergy of Reflection and Critical Thinking: a Catalyst for Students’ Intellectual Growth. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 10, 3 (Sep. 2023), 75–82. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.10.3.75-82.
  2. Lionenko, M., & Huzar, O. (2023). DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING IN THE CONTEXT OF DIGITAL LEARNING. Economics & Education, 8(2), 29-35. https://doi.org/10.30525/2500-946X/2023-2-5
  3. ЛІОНЕНКО, М. . (2022). МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ . Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 1(2), 28–34. https://doi.org/10.25128/2415-3605.21.2.4
  4. Ліоненко М. Методичні особливості формування культури критичного мислення молодших школярів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. №2.2021. с.28-34
  5. Ліоненко М., Гузар О. Моделі уроків розвитку критичного мислення: аналіз та особливості конструювання. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. Том 1. №1.2021. с.74-79 (режим доступу: http://nzp.tnpu.edu.ua/issue/view/13872 ).
  6. Ліоненко М. Модифікована таксономія Б. Блума як інструмент розвитку критичного мислення молодших школярів. Сучасні технології початкової освіти: реалії та перспективи:збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, педагогічний факультет, кафедра теорії та методик початкової освіти; редкол.: Н.В. Бахмат, Н.В. Гудима, О.В. Ковальчук. Київ: Міленіум, 2021. Випуск 4. с.68-72.
  7. Гузар О., Ліоненко М. Критичне мислення в парадигмі Нової української школи. Актуальні проблеми лінгводидактики в сучасному освітньому середовищі: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції ( з міжнародною участю), 6 листопада 2020 року / за ред. Г.І. Дідук-Ступ’як, Т.М. Миколенко, М.В. Пігур. 2-ге вид. перероб. і доп. Тернопіль: Вектор, 2020. с. 248- 251.
  8. Ліоненко М. Освіта як екосистема: чому важливо об’єднуватися. Крайовий форум освітян «Освіта – енергія майбутнього. Нові грані розвитку освіти». Стратегічна панель «Культура освітніх інновацій: досконалість викладання vs результативність навчання». Тернопіль. 26 вересня 2021р.
  9. Ліоненко М. Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках літературного читання. Збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Розвиток критичного мислення в процесі освітньої діяльності: вітчизняний ти європейський виміри». Глухів. 2020. с.73-79.
  10. Новосад М. Розвиток дослідницької культури педагога як органічної складової його професійної діяльності. Педагогічна думка. 2013. №4. с. 37-38.
  11. Новосад М. Розвиток дослідницької культури педагога як органічної складової його професійної діяльності. Обласна науково-практична конференція «Актуальні ідеї педагогічної системи В.Сухомлинського у навчальних закладах Львівщини: втілення і перспективи». Львів (ЛОІППО). 26 вересня 2013р.
  12. Новосад М. Внутрішньошкільна методична робота як основа професійного розвитку персоналу загальноосвітніх навчальних закладів. Педагогічна думка. 2011. №3. С. 83-86.
  13. Новосад М. Ю., Закалик Г. М., Шувар Н. М. Емоційне вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів // Матеріали Міжнародної студентсько-аспірантської науково-практичної конференції «Соціально-економічні дослідження в суспільстві знань» – Львів. – 2008.
  14. Новосад М. Ю. Емоційне вигорання педагогів та шляхи його подолання. // Матеріали V науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Психологічні проблеми сучасності». – Львів. – 2008.
  15. Новосад М. Ю., Закалик Г. М., Шувар Н. М. Емоційне вигорання директорів загальноосвітніх шкіл. // Матеріали ІІ Міжвузівського засідання студентського наукового гуртка «Стратегічна реструктуризація економіки та соціальної сфери: практика та досвід» – Львів. – 2008.

Підвищення кваліфікації (до 2020 року):

  • Сертифікат про підвищення кваліфікації за програмою для учителів, асистентів учителів, педпрацівників дошкільних закладів «Дитина з інвалідністю, методи роботи з нею», Громадська організація Інформаційний центр «ІНІЦІАТИВА», 2020 р. (№СГ-116 від 03.03.2020р., 6 год. очного навчання).
  • Свідоцтво про підвищення кваліфікації, КЗ ЛОР «ЛОІППО», 2020р. (ААБ№026838 від 14.02.2020р., 204 год. очного навчання з 10.04.2018р. до 17.10.2019р.).
  • Сертифікат учасниці регіонального семінару-практикуму «Формування ключових компетентностей в умовах наступності дошкільної та початкової освіти», Львівський національний університет ім. І. Франка, січень 2020р. (№90-24.01.2020 від 24.01.2020р., 6 год. очного навчання).
  • Сертифікат про підвищення кваліфікації за освітньою програмою підготовки тренерів-педагогів для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти «Нова українська школа», КЗ ЛОР «ЛОІППО», грудень 2019 р. (№ААС3643 від 27.12.2019р., 32 год. очного навчання).
  • Сертифікат учасниці конференції «Проблемна поведінка дітей та підлітків. Зрозуміти і допомогти». Школа біоетики УКУ, ГО «ЛОГО», Львів, 2 листопада 2019 р. (10 год. очного навчання).
  • Сертифікат учасника авторського курсу ЛІТНЬОГО ІНСТИТУТУ-2019 «Нові аспекти управління, психологічного супроводу та викладання навчальних предметів у закладах освіти м. Львова та Львівської області», Департамент освіти і науки ЛОДА, КЗ ЛОР «ЛОІППО», Інститут професійного розвитку вчителів, Світова координаційна виховно-освітня рада, Світовий Конгрес Українців, Львів, липень 2019 р.
  • Сертифікат учасниці освітнього форуму «Твори! Себе, сім’ю, спільноту», Львів, 08 червня 2019р.
  • Сертифікат учасниці Фестивалю освіти у Львові «ВЧИТЕЛІ МАЙБУТНЬОГО», 21-22 червня 2019 р.
  • Сертифікат підвищення кваліфікації за програмою курсу «Індивідуальне та сімейне психологічне консультування», Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, №СП 150918 від 20.11.2008р. ( 276 год. очного навчання).