Публікації та висупи на Всеукраїнських і Міжнародних конференціях
Lionenko, M. and Huzar, O. 2023. Synergy of Reflection and Critical Thinking: a Catalyst for Students’ Intellectual Growth. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 10, 3 (Sep. 2023), 75–82. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.10.3.75-82.
Lionenko, M., & Huzar, O. (2023). DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING IN THE CONTEXT OF DIGITAL LEARNING. Economics & Education, 8(2), 29-35. https://doi.org/10.30525/2500-946X/2023-2-5
ЛІОНЕНКО, М. . (2022). МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ . Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 1(2), 28–34. https://doi.org/10.25128/2415-3605.21.2.4
Ліоненко М. Методичні особливості формування культури критичного мислення молодших школярів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. №2.2021. с.28-34
Ліоненко М., Гузар О. Моделі уроків розвитку критичного мислення: аналіз та особливості конструювання. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. Том 1. №1.2021. с.74-79 (режим доступу: http://nzp.tnpu.edu.ua/issue/view/13872 ).
Ліоненко М. Модифікована таксономія Б. Блума як інструмент розвитку критичного мислення молодших школярів. Сучасні технології початкової освіти: реалії та перспективи:збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, педагогічний факультет, кафедра теорії та методик початкової освіти; редкол.: Н.В. Бахмат, Н.В. Гудима, О.В. Ковальчук. Київ: Міленіум, 2021. Випуск 4. с.68-72.
Гузар О., Ліоненко М. Критичне мислення в парадигмі Нової української школи. Актуальні проблеми лінгводидактики в сучасному освітньому середовищі: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції ( з міжнародною участю), 6 листопада 2020 року / за ред. Г.І. Дідук-Ступ’як, Т.М. Миколенко, М.В. Пігур. 2-ге вид. перероб. і доп. Тернопіль: Вектор, 2020. с. 248- 251.
Ліоненко М. Освіта як екосистема: чому важливо об’єднуватися. Крайовий форум освітян «Освіта – енергія майбутнього. Нові грані розвитку освіти». Стратегічна панель «Культура освітніх інновацій: досконалість викладання vs результативність навчання». Тернопіль. 26 вересня 2021р.
Ліоненко М. Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках літературного читання. Збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Розвиток критичного мислення в процесі освітньої діяльності: вітчизняний ти європейський виміри». Глухів. 2020. с.73-79.
Новосад М. Розвиток дослідницької культури педагога як органічної складової його професійної діяльності. Педагогічна думка. 2013. №4. с. 37-38.
Новосад М. Розвиток дослідницької культури педагога як органічної складової його професійної діяльності. Обласна науково-практична конференція «Актуальні ідеї педагогічної системи В.Сухомлинського у навчальних закладах Львівщини: втілення і перспективи». Львів (ЛОІППО). 26 вересня 2013р.
Новосад М. Внутрішньошкільна методична робота як основа професійного розвитку персоналу загальноосвітніх навчальних закладів. Педагогічна думка. 2011. №3. С. 83-86.
Новосад М. Ю., Закалик Г. М., Шувар Н. М. Емоційне вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів // Матеріали Міжнародної студентсько-аспірантської науково-практичної конференції «Соціально-економічні дослідження в суспільстві знань» – Львів. – 2008.
Новосад М. Ю. Емоційне вигорання педагогів та шляхи його подолання. // Матеріали V науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Психологічні проблеми сучасності». – Львів. – 2008.
Новосад М. Ю., Закалик Г. М., Шувар Н. М. Емоційне вигорання директорів загальноосвітніх шкіл. // Матеріали ІІ Міжвузівського засідання студентського наукового гуртка «Стратегічна реструктуризація економіки та соціальної сфери: практика та досвід» – Львів. – 2008.
Підвищення кваліфікації (до 2020 року):
Сертифікат про підвищення кваліфікації за програмою для учителів, асистентів учителів, педпрацівників дошкільних закладів «Дитина з інвалідністю, методи роботи з нею», Громадська організація Інформаційний центр «ІНІЦІАТИВА», 2020 р. (№СГ-116 від 03.03.2020р., 6 год. очного навчання).
Свідоцтво про підвищення кваліфікації, КЗ ЛОР «ЛОІППО», 2020р. (ААБ№026838 від 14.02.2020р., 204 год. очного навчання з 10.04.2018р. до 17.10.2019р.).
Сертифікат учасниці регіонального семінару-практикуму «Формування ключових компетентностей в умовах наступності дошкільної та початкової освіти», Львівський національний університет ім. І. Франка, січень 2020р. (№90-24.01.2020 від 24.01.2020р., 6 год. очного навчання).
Сертифікат про підвищення кваліфікації за освітньою програмою підготовки тренерів-педагогів для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти «Нова українська школа», КЗ ЛОР «ЛОІППО», грудень 2019 р. (№ААС3643 від 27.12.2019р., 32 год. очного навчання).
Сертифікат учасниці конференції «Проблемна поведінка дітей та підлітків. Зрозуміти і допомогти». Школа біоетики УКУ, ГО «ЛОГО», Львів, 2 листопада 2019 р. (10 год. очного навчання).
Сертифікат учасника авторського курсу ЛІТНЬОГО ІНСТИТУТУ-2019 «Нові аспекти управління, психологічного супроводу та викладання навчальних предметів у закладах освіти м. Львова та Львівської області», Департамент освіти і науки ЛОДА, КЗ ЛОР «ЛОІППО», Інститут професійного розвитку вчителів, Світова координаційна виховно-освітня рада, Світовий Конгрес Українців, Львів, липень 2019 р.
Сертифікат учасниці Фестивалю освіти у Львові «ВЧИТЕЛІ МАЙБУТНЬОГО», 21-22 червня 2019 р.
Сертифікат підвищення кваліфікації за програмою курсу «Індивідуальне та сімейне психологічне консультування», Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, №СП 150918 від 20.11.2008р. ( 276 год. очного навчання).
Login or Sign Up
Login
Sign Up
Forgot password?
Enter your email and we'll send you reset instructions
Network
My requests
You don't have any notifications
You have no active requests
Please introduce yourself to proceed
My Uploads
Score:
Embed HTML
Many sites and online services, like Google Maps, suggest HTML code (usually iframes) to embed widgets and content on your page.
You can add such HTML widgets in your quizzes.
Please note:
In case pasted code is not just iframe tag it will be wrapped into HTTPS iframe.
Only HTTPS sources for iframes, styles and javascript links are supported.
Non-HTTPS sources will be blocked by the browser and won't behave properly.